Monday 21 September 2009

opt



Pe tanti de mai sus am întâlnit-o în apropiere de Curtea Veche. Îşi juca rolul în cam prost organizatele şi puţin mediatizatele zile ale Bucureştiului. Mi s-a părut că oamenii care ajungeau la ea, ajungeau cam din întâmplare, deşi reprezenta primul indiciu dintr-un concurs care părea interesant... Unde mai pui că pare şi drăguţă :)




De când am început proiectul ăsta am vrut o poză care să aibă legătură cu începutul şcolii. În 14 septembrie am pândit copilaşi în uniforme pe drumul spre birou... Din păcate, ora la care merg eu la serviciu e ceva mai târzie decât ora la care au loc de obicei manifestările şcolare, aşa că n-am avut noroc.
Mi-am amintit însă de poza de mai sus, din Muzeul Civilizației Populare Tradiționale ASTRA din Sibiu. Este interiorul unei case care în lista monumentelor etnografice din România apare cu denumirea "Gospodarie de intelectual (preot) cu casa-scoala ("Scoala memoriala Avram Iancu")". Deci, voilà! O şcoală din vremi trecute, în cinstea noului an şcolar!

No comments:

Post a Comment