Wednesday 25 November 2009

şaptezeci şi doi






5 comments:

  1. Ce reprezinta prima poza? Ca imi tot bat capul si nu-mi dau seama...
    A doua e foarte misto (nu ca prima n-ar fi) dar imi place nebunia din ochii cailor :)

    ReplyDelete
  2. Sincer, nici eu nu ştiu... trebe să ne lămurească Radu :) Cât despre cai... întotdeauna am avut o fascinaţie amestecată cu frică pentru caii din carusele, so yeah... crazy is good :)

    ReplyDelete
  3. Prima este foarte interesanta...si eu sunt curioasa ce reprezinta...a doua mi se pare vesela, imi da o stare buna....

    ReplyDelete
  4. prima este.... cred ca este.... un gratar pus peste un neon. Sau lumina venind din spatele unui gratar. Stiu unde a fost facuta, stiu cam despre ce e vorba, da nu pot sa explic... in fine e o sursa de lumina care are in fata un fel de gratar... daca-mi amintesc exact ce si cum era revin...

    ReplyDelete
  5. Cand eram la cosmetica si ma uitam pe tavan am vazut un gratar peste neon (de fapt un fel de lampa...) si era exact fotografia ta. Nice shot ;)

    ReplyDelete