Monday 29 March 2010

o sută nouăzeci şi şase

Parcă ziceam că mai şi scriu ceva pe-aici, nu? Weekendul ăsta am reuşit să ieşim câteva ore prin parcul din vecinătate, să observăm începutul de primăvară :) 

Încă n-au prea înflorit chestii, dar deja gândăceii cam ies la plimbare... ca şi oamenii, de altfel! Parcul era plin de oameni ieşiţi la plimbare: de la familii (trei generaţii ieşite la plimbare, nu aşa!) la grupuri de fete / băieţii "cool" (ştiţi genul, ăia de se îmbracă la fel şi povestesc despre malluri şi sexul opus), rolleri, biciclişti, singuratici, practicanţii diverselor sporturi cu minge (tenis cu piciorul, adică) şi, nu în ultimul rând, fotografii (ca noi!).

Deci s-ar putea să mai apară poze primăvăratece, vă previn... Iaca şi un exemplu (una din preferatele mele din "recolta" asta)



Şi dacă tot m-am lungit la scris, mai am o rugăminte... există două variante ale pozei de mai jos, dintre care Radu o preferă pe cea alb-negru, iar eu nu sunt sigură pe care o prefer (eu de altfel sunt o nehotărâtă notorie). Deci, vă cerem ajutorul! Voi adăuga un poll care va apărea în bara din dreapta a blogului şi vă rog să votaţi varianta preferată (dacă aveţi chef, bineînţeles). Mulţumim şi iată variantele:



A, şi sper că se văd puţin mai bine dacă daţi click pe ele... sunt tot nemulţumită de cum face Blogger conversiile de fişiere când le punem pe blog.

Gata, noapte bună, mulţumim de atenţie, săptămână uşoară!

PS: s-a votat, a ieşit câştigătoare varianta color, cu 14 voturi faţă de 8 pentru alb-negru. Eu tot nehotărâtă am rămas :) Vă mulţumim de ajutor!

2 comments:

  1. am votat pentru color. la o prima vedere! :-)
    sarbatori fericite!

    ReplyDelete
  2. se pare că varianta color va avea câştig de cauză :) sărbători fericite!

    ReplyDelete