Monday 31 May 2010

două sute cincizeci şi nouă





Se pare că avem o problemă cu alb-negru vs. color în pozele noastre. Deci nu ne luaţi în nume de rău faptul că un anumit peisaj a mai apărut pe-aici chiar acum câteva zile (vezi aici). Sursele noastre ne spun ca autorul pozei nu ştia ce să aleagă între variantele alb-negru şi color. În prima seară (când declară că era obosit) i-a plăcut mai mult alb-negru, pentru ca mai apoi să îşi dea seama că "adevărata iubire" era cea color, aici de faţă...

Eu spun să apelăm din nou la arbitraj, fiindcă se pare că nu reuşim să ne descurcăm singuri... deci, dragi cititori, alb-negru (poza mai veche) sau color (poza de mai sus)?

[De data asta nu mai punem sondaj, rugăm pe cei doritori să ne ajute să lase un comentariu, că şi-aşa e cam linişte pe-aici în ultima vreme... Am devenit plictisitori? :( ]

3 comments:

  1. salutari, eu prefer varianta color. acum v-am descoperit si nu imi pareti deloc plictisitori, din contra imi pareti chiar interesanti. mi-ati dat si mie idei. multumesc, toate cele bune!

    ReplyDelete
  2. si eu prefer varianta color

    ReplyDelete
  3. Se pare ca pana acum, votantii sunt de acord cu a doua decizie. Multumiri celor ce si-au exprimat opinia, si mai asteptam pareri.

    ReplyDelete