Tuesday 7 September 2010

trei sute patruzeci şi şapte

Param pam pam! Am fost în concediu, dacă vă întrebaţi unde am dispărut din nou... Se pare că vara asta am reuşit să vizităm toate locurile care n-au auzit de semnal la telefonul mobil din ţară! După Cheia şi Bertea (judeţul Prahova), acum am fost la Rîmetea, în Alba. Dar, vă rugăm, dacă mai ştiţi vreunul daţi un semn, şi îl vom vizita cu prima ocazie! :)

Oricum, ieşirea asta a fost mult mai interesantă şi aventuroasă - 5 zile de dormit în cort, fără apă curentă, curent electric şi semnal sună bine, nu? În fine, am făcut poze destule (chiar prea multe!), rămâne să vedem câte sunt reuşite...

Şi până una-alta, ne achităm restanţele şi ne pregătim de ultimele zile de blog.

Pentru început, nişte ciocănele de lemn, pentru bătut toaca, şi un răsărit cu spectator:


No comments:

Post a Comment